Som ett brev på posten...

Bokstavligt talat alltså!

I fredags var det vitt av snö här utanför och Meya tittade med stora ögon. Då fick jag förklara för henne att hon nästintill är uppvuxen i en snödriva med tanke på allt dragande av barnvagnen i meterhöga snödrivor förra vintern men hon tror bara att jag hittar på.

Lunchen avnjöts i trevligt sällskap på Jensens där jag aldrig varit tidigare. Vi mötte upp Lova, Hugo och deras mammor såklart och hade jättemysigt. Strategiska som vi är kom vi dit efter lunchruschen och fick superbra service och trevliga kommentarer från bordsgrannar. Det var ju ändå fredag.

Efter detta mötte vi upp Meyas mormor på A6 och hade lite mysig shopping och fika där. Sedan mötte även morfar och Kristoffer upp.

När vi kom hem hade jag fått leverans av ett par överdragsbyxor jag fyndat till Meya på Tradera. 3 kr + frakt landade det på och då känner man sig ju hyfsat nöjd. Kan verkligen rekommendera Tradera speciellt om man har små barn för de hinner ju inte slita ut kläderna.

Nöjd med dagen, det kunde ju inte bli så mycket bättre.

MEN JO, DET VÄNTADE ETT BREV I POSTLÅDAN.



VI SKA TILL ISLAND!!!

Axelelent där jag jobbar firar 20 år och då bjuder de alla anställda med respektive till Island 25-27 mars 2011. Vilken dröm, Island är ett resmål som länge lockat men som alltid blir nedröstat av ett soligt alternativ. Vi åker med eget plan och bjuds på guidade turer, aktiviteter och lokal mat. Det ska bli sååå roligt.

Meya får stanna hemma hos mormor och morfar, det blir äventyr för henne.

Jag säger bara AXELENT RULES!


Kommentarer
Postat av: Sofia o Lova

Åhhh vad roligt. Och vad lyxigt att bli bjuden på en sådan resa.

Kram Sofia och Lova

2010-10-24 @ 12:26:55
URL: http://lovamajkenbeijer.blogspot.com/
Postat av: Fiia

Nu blev jag fruktansvärt avundsjuk :)

Skulle gärna vilja åka till Island någon gång i mitt liv..



Kram till er alla

2010-10-24 @ 14:54:47
Postat av: Katarina

Vilken fantastisk arbetsgivare. Så underbart att få åka till Island. Kram!

2010-10-25 @ 14:34:56
Postat av: Tobbe

Shit vad coolt, går det bra för er eller? ;)

2010-10-26 @ 18:43:33
Postat av: Jenny

Är det SANT, oj vad härligt. Söker de folk där ?

2010-10-27 @ 20:11:43
Postat av: Ylva Månsson

Helt fantastiskt. Vi är flera här på mitt jobb som är avundsjuka, och undrar om de behöver extra personal.Landstinget är inte riktigt lika generösa, kan jag ju säga !

2010-10-28 @ 09:17:57
Postat av: Caroline Jonsson

Så häftigt ju:) ett sånt företag skulle man arbeta för! Fast, vi får ju i och för sig en biobiljett i julklapp ;)

2010-10-29 @ 12:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0