Förlossningsberättelsen

För Meyas och min egen skull har jag skrivit ihop en liten berättelse om graviditeten fram till dess att hon föddes. Man glömmer snabbt detaljer och jag tror det kan vara kul för oss att läsa detta senare och minnas tillbaka. Ska skriva ut berättelsen och lägga i hennes "mina första år" bok tänkte jag.

Vet inte hur intressant det är för er andra att läsa men klicka på bilderna nedan om ni vill ta del av berättelsen. Tydligen kan man inte lägga upp PDF filer på bloggen vad jag vet i alla fall så det får bli två bilder istället.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack ;) ja jag tycker det är kanon skoj med hår :) Ena stunden vill jag ha långt hår och i nästa tuff kortare frisyr :) haha kan aldrig bli nöjd :)

Åh va skoj med en liten berättelse. Det kommer hon uppskatta när hon blir lite större.

Sånt är ju kanon roligt att läsa.



Hittar ni på idag då?



Kramisar

2010-03-08 @ 15:31:20
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma Berith

Elin...........Jag måste säga: Du är fantastisk på att låta oss få del av vad som händer runt Meya. Vilken fin berättelse du skrivit ner. Tänk vad spännande för henne att få läsa detta när hon blir större. Själv har du ju bara fått höra muntligt hur det var när pappa körde i racerfart för att du inte skulle födas i bilen.Så vad annat kunde du vänta dig när du själv skulle föda.

2010-03-08 @ 19:13:22
Postat av: Frida

Tack gumman! ;) jag hoppas på det bästa.

Hoppas ni haft en bra kväll.

Är du sugen på att ses en runda på fre så kommer jag mer än gärna och hälsar på er :D

Kramis

2010-03-08 @ 21:13:19
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Fia

Vilken underbar berättelse :-)

Kram till er alla TRE

2010-03-09 @ 10:37:38
Postat av: mikaela

Med ett stort leende på läpparna vill jag bara säga att det var en fantastisk berättelse. Drömgraviditet och drömförlossning enligt mig :) kram på dig!!

2010-03-09 @ 14:03:40
Postat av: Frida

Tack ;) ja men jag ska nog göra något liknande nästa vecka ;) hihi



Ja de ska bli kanon skoj!! ska jag ta med mig fika eller så?

Ska vara i Jkpg vid 14 tiden så vet inte hur lång tid "intervjun" tar men jag kommer neråt så fort jag kan sen, ringer när jag är på väg :) har snokat reda på vart ni bor via nätet :) ringer om jag inte hittar. Ha en bra dag så hörs och ses vi imorn! Kramar till er

2010-03-11 @ 09:42:02
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0