Midsommar

Först vill jag tacka för alla goa gratulationer på 30 årsdagen. Gratulationer dök upp från höger och vänster och under ett flertal gånger under dagen kom ljuva toner i min mobil, en gång även kompat av gitarrspel. Helt underbart.

Fick även blommogram men var precis på väg in till Jönköping när dom ringde så jag sa att jag kunde komma förbi butiken och hämta dem istället. Som tack för detta fick jag presentkort på 180 kronor vilket motsvarade utkörningsavgiften. Så ett tips om ni vill ha ut lite extra av era blommogram.



Ja ni kanske undrar vem blommorna var ifrån? Den vänstra var från jobbet och den högra från min chef. Gulligt av dem, man är ju ändå mammaledig.

Idag är det midsommarafton och det ska firas här hemma. Vi blir 9 vuxna och 4 barn + en i magen. Ska bli jättemysigt. Barnen kommer nog ha roligt i vår sandlåda här utanför, tur att vi inte sått gräs än.

Igår kväll var det helt underbart ute. Jag planterade blommor, Kristoffer målade lite på garaget och Neo var på upptäcksfärd. Han var helt slut efteråt och flåsade som bara den.

GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLIHOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0