Pimpning

Idag har morfar varit på frukostbesök men Meya sov som en stock. Hantverkaren var också här och byggde in röret till kaminen så tro det eller ej men ikväll blir det premiäreldning. Måste komma på nåt gott till middag med så vi kan mysa riktigt framför brasan.

Neo är riktigt nöjd med dagens besök, alltid lika spännande att "hjälpa till". Jag och Meya skulle egentligen till Klara och Saga idag och planera sommarens stora händelse - 30 års partajet... Tyvärr var Saga förkyld så vi får ta det nästa vecka istället.

Har försökt fixa lite i Meyas rum men det ekar fortfarande tomt. Har inte riktigt lyckats få till den här mysiga hemtrevliga känslan i huset ännu utan det känns lite sterilt. Jaja det får ju ta sin tid och det har jag ju gott om ett år framöver...

Hittade en fin dekal från www.mingard.se som var lite trixig att sätta upp men det blev jättebra tillslut. Fick också tips av en kompis att sätta upp en lina där man kan hänga kort, teckningar, foton och annat. Det är enkelt att byta ut och blir inte en massa hål i väggen. Sängen är än så länge fylld med gosiga nallebjörnar men hon sover ju i vaggan inne hos oss (om hon inte fjäskar så att hon får sova i vår säng). Nu är jag på jakt efter några lampor och kanske någon hylla som nallarna kan få plats i samt lite andra leksaker.

Här kommer i alla fall lite bilder på Meyas rum so far:


Kommentarer
Postat av: -

2010-01-30 @ 19:04:41
Postat av: Olivia Richardson

Shit va najs! Jag kommer snart ner och leker med dig (och traschar ditt rum:) Hälsningar kusin Olivia i Sthlm

2010-01-30 @ 19:07:20
Postat av: Olivia Richardson

2010-01-30 @ 19:07:27
Postat av: Meya

Haha kan jag tro, du är så välkommen så. Trascha rummet låter skitkul:)

Kram från lillkusin

2010-01-31 @ 12:00:33
Postat av: Frida

Tack gumman ;)



Nej jag ska sluta sälja så tänkte sälja ut lite nu det är därför jag lägger ut massa på bloggen.

Så hojta till om det är något du blev sugen på.

Kan ju komma upp med det någon helg isf och hälsa på er ;)

Hoppas ni haft en bra helg.

Fint rummet är, men som sagt det tar ett litet tag innan man kommit iordning och fått till allt som man vill.

Bättre att köpa något man verkligen vill ha än att förhasta sig.

KRAM KRAM till er från oss i Gnosjö

2010-01-31 @ 12:03:38
URL: http://fridajohansson.se
Postat av: Frida

Lätt! ;) ska glida upp framåt våren sen när jag övningskör ;) hihi

2010-01-31 @ 12:14:49
URL: http://fridajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0