Lättövertalade

Igår spenderade vi dagen med min bror Tobbe, Jenny, Olivia och min mamma. Efter lite rea-shopping på stan åkte vi hem till oss för att äta lite god middag. När det började lukta mat kom även min pappa och Stoffe;)

Tobbe, Jenny och Olivia har precis bokat resa till Barcelona, ett av mina drömresmål. De tyckte att vi skulle haka på och vi var inte svårövertalade. Eller kanske är det dom som är bra på att övertala för de har fått med mamma och pappa på Sicilienresan lite senare. I morse bokades i alla fall biljetterna så nu har vi verkligen något att se fram emot. Vi ska bara hitta någonstans att bo också...

Det blir ju jättekul för Meya att ha med sin kusin på resan. Även om de är födda samma år är det först nu som de börjar få lite utbyte av varandra. De kommer nog ha jättekul när vi åker för då går ju (hoppas jag verkligen) Meya och kan hänga med lite bättre. Vi tycker också att det blir supertrevligt med sällskap och till råga på allt har de ju redan varit där så om vi känner Tobbe och Jenny rätt kommer tipsen att flöda.

Lilla Meysan åkte på ögoninflammation igår och hade en jobbig natt. Hon sov t.om. i mitt knä vilket inte händer ofta. Dessutom kliar det fortfarande i munnen och hon hade feber men idag har hon varit lite piggare men sovit mycket. Hoppas på en bättre natt i natt men konstigt nog känner jag mig piggare idag än jag gjort på länge. Kan det vara tanken på Barcelona som skänker lite energi?

Kommentarer
Postat av: Sofia o Lova

Vad roligt med en resa att se fram emot! Vi var i Barcelona för ett par år sedan. På söndagar är allt stängt. Den söndagen spöregnade det så det enda vi hade att göra var att gå på bio. Indiana Jones dubbad på spanska...



Hoppas Meya kryar på sig.

Kram Sofia och Lova

2010-12-30 @ 09:22:51
URL: http://lovamajkenbeijer.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Det ska bli sååå kul att åka till Barcelona med er, kollar för fullt för att hitta ett bra boende nära som ligger både nära stranden och city. Snart åker vi till Karbi och det är en arbetsdag kvar, jippi

2011-01-04 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0