Finns det några snälla barn?

Vilken mysig dag vi har haft. Eller egentligen började det redan igår när vi var i Vaggeryd på traditionell uppesittarkväll och skinksmörgås. Fråga inte om vi vann någon för jag har ingen aning. När vi skulle spela 2:ans bingo fyllde jag i 3:an. När jag sedan skulle rätta till det så läste jag 1:ans nummer och kryssade för. Snurrig - ja lite!

Idag har besöken avlöst varandra. Sara och Marcus kom hit på julfrukost och firade Meya. Hon tyckte det var jättekul med lite buskompisar och var helt slut när de åkte vidare. Tack för den fina presenten! Nästa gång blir det kaffe i Meyas rum.


Strax därefter kom Meyas mormor och morfar och även Katarina, Micke och kusinerna. Vi hade lite knytkalas så det blev ett välfyllt julbord för att inte tala om dessertbordet. Precis så som det ska vara på självaste julafton.

Efter Kalle Anka kom jultomten vilket uppskattades av de flesta i alla fall. Meya tyckte om tomten men tittade på honom med stora ögon. Han fick i alla fall en puss innan han skulle vidare.





Tack alla för en mysig dag och vet ni, det är inte slut än. I morgon bitti åker vi till Gränna för jul nr. 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0