Lååångfredag

Nu är påskhelgen i full gång. Idag har det blivit en hel del jobb och Kristoffer skulle ta hand om Meya. Hon har sovit nästan hela dagen :)

På kvällen kom mina föräldrar och min syster med lite bord och stol leverans inför dopmiddagen. De stannade även på lite scones och så provade vi dopklänningen. Den blir så fin, har aldrig sett en så fin tidigare.

Häromkvällen skulle vi ut på en härlig promenad men vi hann nog bara gå 5 minuter innan det började regna så vi fick vända hem igen, trist. Riktigt aprilväder nu, växlar mellan sol, regn, hagel, sol och jag vet inte allt.

Trots att det bara är fredag kommer här lite lördagsgodis :)

GLAD PÅSK PÅ ER!




Kommentarer
Postat av: Marina

Hej!

Jag var inne och sökte efter Tahe förskola och hamnade då på din blogg. Hajade till när jag såg att det var ert hus. Vi har nämligen precis köpt huset bredvid er, Emil och Carolines hus.

Skummade igenom dina inlägg och det var ruskigt var lika vi var på olika punkter. Vi har med en dotter, Elsa, fast född 21 juni, så hon är ju ca 5 månader äldre än er Meya. Vi har också en innekatt, med samma färger ungefär..Fast en ragdoll (som också ligger på rygg och vilar). Den blir 2 år nu i april=).

Och så läste jag att det fanns kusiner i Vaggeryd. Läskigt för Elsa har sina kusiner där med....



Ja iallafall så ville jag skriva ett par rader här. Vi ses i sommar. Senast 1 aug ska vi flytta in. Hoppas på att vi ska trivas!! Vad heter ni?



Hälsningar Marina och Ola

2010-04-03 @ 11:34:57
Postat av: Frida

GLAD PÅSK gumman!



Så fina bilder på Meya ;) hon bara växer och växer ju ;) hihi



Ska ni hitta på något skoj ikväll då?

KRAM KRAM till er

2010-04-03 @ 14:50:28
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Marina!

Vad kul att läsa ditt inlägg. Grattis till huset får jag säga, det är verkligen jättefint. Jag tror ni kommer trivas jättebra, så roligt att få en granntjej som är samma årgång som Meya.



Det var verkligen mycket vi hade gemensamt som sagt, haha och snart är vi grannar också. Vi heter Elin och Kristoffer, är födda -80 och -82.



Då hoppas jag vi ses i sommar. Välkomna till Tahe!



Hälsningar från grannarna

2010-04-05 @ 21:04:01
Postat av: Marina

Tack tack. Ja det ska bli spännande. Just nu ska vi ta tag i försäljningen av vår bostadsrätt på Torpa och vi hoppas givetvis på en stor summa pengar=)



Vi är ett par år äldre än er då. Jag är -77 och Ola är -75. Som sagt...Vi syns!

2010-04-06 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0