Inflyttningsfest

Nu var det längesen sist igen men det är ju alltid lättare att lägga in bilder och uppdateringar när det hela tiden händer något nytt i huset. Nu har vi bott in oss lite (läs: några repor i golvet mm) och det känns super. Snart är det dags att byta ut gardinerna som hängt uppe några veckor och ge plats åt julen. I år blir det riktig gran som gäller.

I helgen hade vi lite inflyttningsfest, tyvärr var det inte så många som kunde komma men desto mer blev det till oss som var där.

Nu är det bara 3 1/2 vecka kvar till beräknad ankomst av ministoffe eller minielin. Då blir det garanterat oftare mellan inläggen för jag kommer ju ha sååå mycket tid över, eller? :)

Päser i soffan Ny lampa Hallen 
Massa mat  

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va härligt att se att magen växer ;) hihi.

Va skönt att ni kommit iordning och bott in er lite mer nu :D tar lite tid sånt för man känne sig inte riktigt hemma i början.

Jag tyckte det kändes som man sov över hos någon de första 2 veckorna sen började man inse att "detta är mitt hem".

ha en bra helg tjejen!

KRAM

2009-11-27 @ 06:42:39
URL: http://fridajohansson.se
Postat av: Elin Richardson

Ja verkligen, men snart vill man komma igång lite igen utan mage:)



Visst känns det som borta i början men nu kommer man knappt ihåg lägenheten längre. Man vänjer sig snabbt.



Ha d gott du med!

Kram Elin

2009-11-27 @ 07:18:34
Postat av: Frida

Nu måste här uppdateras lite ;) måste ju få se en liten bild på lilla Meya :) Sååå glad jag blev när jag fick smset :) hihi jag som skojade och sa att den lilla/e kunde kika ut när som haha

KRAMIS

2009-12-15 @ 16:01:48
URL: http://fridajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0